Reklamační formulář

Formulář pro uplatnění reklamace
(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).
Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
Adresát (prodávající):
Internetový obchod: www.lenzi.cz
Podnikatel: Lenka Mészarosová
Místo podnikání: Pod Strání 440/1, 407 47 Varnsdorf
IČ: 04206410
E-mailová adresa: lenzivdf@seznam.cz
Telefonní číslo: 602824281
Spotřebitel:
Jméno a příjmení: …………………………………………………………………………………
Adresa: …………………………………………………………………………………
E-mailová adresa: …………………………………………………………………………………
Telefonní číslo: …………………………………………………………………………………
Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Vážení,
Mnou zakoupený produkt ve Vašem obchodě www.lenzi.cz vykazuje následující vadu(y):
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. (*podrobný popis vady)
Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………… (*podrobný popis požad.způsobu vyřízení)
Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání.
- Datum objednání (*)/datum obdržení (*) ……………………………………….......................................
- Číslo objednávky: ……………………………………….......................................
- Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly předány hotově / dobírkou / převodem na účet (*) a budou v případě řešení uznané reklamace vrácením peněžních prostředků vráceny zpět hotově / převodem na účet (*) (v případě požadavku převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu) č.účtu:……………………......................................................
V ………………………………………. Dne ……………………………….
______________________________________
Podpis spotřebitele
Seznam příloh:
- Faktura za objednané zboží č. ……………………………………………………(*)
(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.